Hoppa till innehåll

Wow/Börja spela?

Raffed

Rekommendera inlägg

Tycker ni jag ska börja med WoW?Jag har 200kr i månadspeng och jag spelar Runescape(dålig grafik).Jag känner bara en som håller på med Wow och han började med det idag...Vad tycker ni jag ska göra?Jag vill helst inte bli spelberoende av WoW...Och en fråga till...Vad kostar WoW i månaden?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

hej du din "konstige" kille (du spelar Rs därför sa jag det inga komentarer om detta) om du inte vill bli beroende av spel nu förtiden kan du lika gära slänga ut din dator ut ur fönstert faste det är värt att köra WoW det kostar 249 kr för 2 månader om du köper time card och ca 124 kr varje månad om du betalar med kredid kort (om du ska göra detta blir det billigast med att skriva upp dig för 6 månader) och första gången du betalar med kreditkort eller time card så får du en gratis månad på köpet.

Obs denna gratis månad kan man inte ta ut om man inte köper time card eller använder kreditkort och aktiverar det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, enligt mig borde du inte spela. 200kr i månaden - wow är för lite att roa sig för tyvärr, och eftersom du faktiskt (bara) är 11 år gammal tror jag inte wow kommer vara särskilt givande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker ni jag ska börja med WoW?Jag har 200kr i månadspeng och jag spelar Runescape(dålig grafik).Jag känner bara en som håller på med Wow och han började med det idag...Vad tycker ni jag ska göra?Jag vill helst inte bli spelberoende av WoW...Och en fråga till...Vad kostar WoW i månaden?

jag har bara 150kr i månadspeng men kör WoW ändå för att om jag t.ex får 1000kr i jul-klapp så kan man ju använda lite av det till WoW och då har du ju ändå 200kr i månaden om du kan göra vad du vill med. så mitt tips är köp WoW fast betala inte med din månadspeng (så gör jag) :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

... ingen verkar läsa mitt inlägg högst upp eller hur? den förklarar allt ni just har skrivit... jag citerar mig själv: "om du inte vill bli beroende av spel nu förtiden kan du lika gära slänga ut din dator ut ur fönstert " som betyder att wow är beroender framkallande och det kostar INTE! 200 kr/månaden (jag menar er mujo och quiksilver) det är 124-125 kr i månaden 249/2 hallåååå?

lär er lite matte istället för att rita

Redigerat av Hunted
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag får 400 kr men jag bönade och bad för pappa att han skulle betala 6 månader med kreditkort för vi skulle flytta... han gjorde det men sa att jag blev tvungen att betala 200 kr i månaden tills jag betalade tillbaks skullden efter det städade jag viden och garaget och jag behöver inte äns betala tillbaka man är smart vet ni xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...