lelly Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 *suck* varför spelar alla killar WoW? det är dyrt, det är tråkigt och det är beroendeframkallande så varför spela? (jag menar inget illa mot er som tycker det är kul) Ni kan lika gärna börja med någon sport och vara med era kompisar (eller köpa en moppe ;)) Nu låter jag som värsta kärringen, men ni kan lika gärna donera det till typ välgöring och sånt, vet ni hur många som dör för att ingen vill donera lite till cancerforsking, som istället spelar Wow? haha nu har jag sagt mitt... obs. ni får såklart forts. spela, ni kommer iaf inte lyssna.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Öh. Såklart donerar man till cancerfonder. Men inte allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lelly Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Öh. Såklart donerar man till cancerfonder. Men inte allt. mm.. jag lät som värsta gamla moralkärringen, men asså varför spelar ni Wow och inte nåt annat spel som inte ee lika dyrt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 *suck* varför spelar alla killar WoW? det är dyrt, det är tråkigt och det är beroendeframkallande så varför spela? (jag menar inget illa mot er som tycker det är kul) Ni kan lika gärna börja med någon sport och vara med era kompisar (eller köpa en moppe ;)) Nu låter jag som värsta kärringen, men ni kan lika gärna donera det till typ välgöring och sånt, vet ni hur många som dör för att ingen vill donera lite till cancerforsking, som istället spelar Wow? haha nu har jag sagt mitt... obs. ni får såklart forts. spela, ni kommer iaf inte lyssna.. jag spelar inte wow moppe vägrar jag går för sakta ska nog trimma ändå ^_^ och är du säker på att du är 12 år? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Öh. Såklart donerar man till cancerfonder. Men inte allt. Men lägg dig inte i föfan! Låt dom som vill vill lägga ut pengar på ett spel göra de.. vafan ska du komma å säga att vi ska lägga våra pengar på cancerfonder istället för å spela wow! Å ja vill gärna veta hur mycket av dina egna pengar har du lagt ut på fonder? Du kan inte komma å säga att alla ska sluta spela wow bara för att du tycker de :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 ok tack,och en sak...Mujo:Vad spelar det för roll om jag bara är 11 år??? Man måste kunna fatta vad spelet går ut på allting är på engelska , svåra meningar , historian .. man måste fatta för att tycka det är kul . Körde Deadmines på lvl 17 och vi hade en lvl 20 priest som var 8år som inte visste hur man hede ut talents eller hur man köpte nya spells Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 18 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 ok,tack alla som har deltagit i den här tråden...men jag tror nog att jag inte kommer börja spela wow på några år kanske när jag typ är 16 och när jag har mer månadspeng :P (men det verkar ju rätt häftigt med alla spell's och sånt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Öh. Såklart donerar man till cancerfonder. Men inte allt. Att tröttna på ett spel varje vecka som kostar 600kr är dyrare än att köpa wow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 får 900+ i månaden tack vara månadspengen på 500 o lite annat.. så det är väl inte så farligt me 125kr för 30 dagars WoW spelande.. mina föräldrar tvingar inte mig att sticka o spela tråkig fotboll hela tiden för att jag ska vara ute.. Hursomhelst tycker jag de låter lite lite om du ska "leva" på ~80 kr i månaden? PS. moralkäringen, varför skulle VI donera pengar till cancerforskning när vi är typ 11-15 år här o.O fast ja skulle nog inte donera när ja blir äldre heller.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Kaktus-Killen. Det är väl ditt barnbidrag som är 900kr? Fotboll är inte tråkigt. Och att donera till cancerforskning är bra men man ska inte betala allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lelly Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Öh. Såklart donerar man till cancerfonder. Men inte allt. ok ta d lite lugnt.. shit du behöver inte få värsta utbrottet.. vill du veta exakt hur mycket jag lägger ut på välgörenhet? alla mina julklappar i pengar, om man inte räknar me dom från typ morfar och sånt.. asså shit ja sa inte att du skulle sluta spela, frågade bara varför ni spelade(med kanske lite negativ).. haha så lixom jag säger inte att ni ska sluta, bara säger att d ee dyrt, tråkit(tycker ja), och helt onödigt(haha) så hejdå på er, nu lämnar jag d hära ämnet så slipper ni den lilla moralkärringen.. //Nelly Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 *suck* varför spelar alla killar WoW? det är dyrt, det är tråkigt och det är beroendeframkallande så varför spela? (jag menar inget illa mot er som tycker det är kul) Ni kan lika gärna börja med någon sport och vara med era kompisar (eller köpa en moppe ;)) Nu låter jag som värsta kärringen, men ni kan lika gärna donera det till typ välgöring och sånt, vet ni hur många som dör för att ingen vill donera lite till cancerforsking, som istället spelar Wow? haha nu har jag sagt mitt... obs. ni får såklart forts. spela, ni kommer iaf inte lyssna.. Asså, anledningen till att det är beroende-framkallande är nog för att eftersom man betalar(typ 125:- i månaden) för att spela det, så vill man ju såklart spela upp pengarna man har betalt, jag menar det är ju ingen idé att betala för en månad om man bara ska spela 3 timmar i veckan.. :P f'Låt fÖr oFf-tOPiC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg