SonyPSP Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Hej! Min handkontroll som jag fick med Xboxen funkar inte! När man kör så står det att den inte är ikopplad. Det e FETT jobbigt jag behöver hjälp NU :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Du kanske ska kolla om den verkligen är ordentligt inkopplad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Om inte det som Dolphin sa funkar så köp en begangad handkontroll. Kostar runt 299:- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Om inte det som Dolphin sa funkar så köp en begangad handkontroll. Kostar runt 299:- Finns billigare kontroller. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 14 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Mmm har haft det här problemet på ungefär 5-6 kontroller :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Annars kan du prova att blåsa i kontrollutaget. Det brukar funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 öhhhm sätt i den ordentligt blås och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 15 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 öhhhm sätt i den ordentligt blås och sånt. Och du tror att jag e så dum att jag inte har testat det på 6 kontroller? Tänk om.... <_< <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Prova att lämna in den till en återförsäljare för att få hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Sätt den i en annan port? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Besök närmaste spelaffär, de är ju dem som är experter på ämnet och de bör kunna hjälpa dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Det bör inte bli alltför dyrt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg