K.K. Slayer Skrivet 20 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Nu har även våran fjärde film lanserats! The Lost World - Ursvik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FORUMET Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Den första fick mig att nästan kissa på mig av skratt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Team Ostmacka på Ica max va skönast. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Äg :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 http://www.youtube.com/watch?v=BJFgaTDDm0Y...related&search= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bashe_man Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 ganska bra filmer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Va snälla ni va mot 6'orna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 6 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Va snälla ni va mot 6'orna! Var dem snälla mot oss då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Nää, dom va bara rädda. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 10 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Eller så filmade vi inte hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 (redigerat) flabba sönder mig nästan på den första när Nallen gick utanför fönstret..hahaha ska kolla på dom andra nu.. :D gilla speciellt alla ljudeffekter.. :) men bäst va låten på första filmen kom ju från Conker Live & Reloaded lr jag har bara hört den där i alla fall.. :D Redigerat 10 Oktober 2006 av Radical Panda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 12 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 (redigerat) flabba sönder mig nästan på den första när Nallen gick utanför fönstret..hahaha ska kolla på dom andra nu.. :D gilla speciellt alla ljudeffekter.. :) men bäst va låten på första filmen kom ju från Conker Live & Reloaded lr jag har bara hört den där i alla fall.. :D Men, vi har ju inte haft med en enda ljudeffekt i någon film, bara bakgrundsmusik. :huh: Såklart att musiken är från Conker. Jag är ett stort Rare-fa n. Det har även förekommit musik från spel som Ecco: The Tides Of Time, Earthbound, Super Mario World och Wario Land 4. Redigerat 12 Oktober 2006 av K.K. Slayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.