Gäst virrs Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Hur gör man så man kan skicka hur många vibbar som hellst på rad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 det undrar jag också, fast det är rätt irriterande när folk gör det ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Det finns ett tillägg på www.mess.be/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Svar.Det går inte att göra så nå mer. För 2 år sen gick det men då ändrade msn adminasarna det p.g.a. det blev störande var det många som sa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Man kan ju alltid klicka på "blockera" knappen flera gånger i rad. Också störande :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Enligt min kompis så måste man ha Msn 7.0 och ställa sin profil på upptagen. Vet ej om detta funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Nej, inte längre. Som Omega sa, det finns ett tillägg. Dock räknar Norton det som virus, men vet inte varför. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Vibbar är det mest irriterande av alla saker på msn (även fast jag andvänder dem själv). Men varför vi du kunna skica en massa vibbar på rad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 stäng av: ta emot vibbar, då... du kan inte skicka några då dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Svar.Det går inte att göra så nå mer. För 2 år sen gick det men då ändrade msn adminasarna det p.g.a. det blev störande var det många som sa det. Bullshit! Jag har inte ens haft msn i två år och många av mina kompisar har skickat flera vibbar samtidigt till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 stäng av: ta emot vibbar, då... du kan inte skicka några då dock. De gör inget , för jag tycker att Vibbar är en dålig funktion :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 myeah så j*vla störande med omogna tolvisar saom tycker det är as ballt att skärmen skakar som ett barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.