Amaeli Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Lite överdrivet? Det är ditt val men jag anmälde en på playahead, som hade hackat sig in på mitt account, och det blev inga papper eller något, han blev bara avstängd, och de kontakta hans internetleverantör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 17 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Men han hade hackat sig in på ditt konto. Personen som ville ha mitt lösenord gjorde bara så att jag fick massa mail från fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Och det bryter mot Svensklag. Internationelltlag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Exakt, ditt val men jag skulle nog anmält honom/henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Men asså, tänk vad krångligt det kan bli? Tänk om det tom kommer upp i rätten eller något. :o Jag tycker inte att det är värt mödan. Det kommer inte upp i rätten om han inte gjort något allvarligt. Det enda som händer är att han får en varning och gör han något liknande igen...då stängs han av från just den ISPn för alltid. Han får skylla sig själv om han gör det igen. Tror han behöver en varning. Det enda jag gjorde var att skriva några saker på "offrets skärm"...öppna/stänga cd-luckan, starta ett par program och öppnade ett par hemsidor. Förstörde ingenting..blev alltså bara varnad. Vet iaf att jag inte använde NetBus igen efter att jag fick min varning. Ville inte direkt bli av med mitt dåvarande internet. ANMÄL! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Så, nu har jag anmält honom. Vi får se om det händer något. :) Men igår så fick jag ett mess från en person vars namn jag inte får säga, att han vet mer om detta än vad jag tror. :S Kan denna "personen" som jag kallar honom, ha något med detta att göra? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 (redigerat) hehe vad skrev han? bara undra ifall du fått mer mail? Redigerat 18 September 2006 av killerbuller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Det är inte han som skriver. Han har gjort så att jag har fått massa formulär för förlorat lösenord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 asså, har du bytt lösen nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Starkt gjort att anmäla Salzalada! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Starkt gjort att anmäla Salzalada! :) Yea, jag vet. B) Jak er kol hest. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Du borde faktist byta lösen -.- , annars kan du ju inte klaga på att du får ännu mer e-mails... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.