PussyCat Skrivet 15 September 2006 Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 (redigerat) Jag hittade ett Forza Motorsport igår på GAME för 99:- Finns också för 199:- Är det prisvärt eller är det mycket skador..?? Vad tror/tycker ni..?? Redigerat 15 September 2006 av Master_Adi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 GAME säljer väl bara hela spel eller? dom säljer väl inga trasiga? så isåfall är det prisvärt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonicSucubus Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 det är klart dom är hela förresten adi... har du 360 för på xbox kan man inte skriva _ i gamertags ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Det är självklart att det är prisvärt, köp det för 199 kronor så får du det spelet som är i bäst skick. Forza Motorsport är ett mycket bra bilspel, ett måste i din samling kan man säga. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 det är klart dom är hela förresten adi... har du 360 för på xbox kan man inte skriva _ i gamertags ;) Men då heter jag bara Adi =). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 vad heter hem sidan? jag vet inte vart det finns biliga spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabbe77 Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 codn.com :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg