CeZ Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Cyklar mountainbike, antingen i fet lera eller bland stock och sten i skogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Självklart gillar jag att cykla! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 naaa det går väll ann men inte alltid så roligt, som när man måste cykla i ösregn :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 naaa det går väll ann men inte alltid så roligt, som när man måste cykla i ösregn :( Då tar man bussen ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 19 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 de finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder... lol hatar de uttrycket.. som om att man skulle kunna gå ut o ha kul när de e skitblött o regnigt!! Förresten så har ja o en polare mekat ihop 2 stycken 16 tums cyklar, dom e skitroliga att åka på :P kan stegra jääääätttteeee långt med en av dom =P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 30 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 BUMP! Har lärt mig Barspin stående på bakpegsen, och en halv barspin stående på pedalerna.. Sen på min kompis dirtbike sätter jag en halv barspin stående, och ibland en hel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Jag kör street. Min cykel: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Cyklar till träningar och sånt. Ibland cyklar jag lite med kompisar eller själv, och ibland cyklar som träning. Men om jag skulle trixa eller åka down hill eller liknade skulle jag nog vällje down hill. Verkar mycket roligare. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Vad tycks om min cykel? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 snygg^^ jag gillar att cykla fast orkar inte göra det nu i snö :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 11 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 snygg^^ jag gillar att cykla fast orkar inte göra det nu i snö :P Dubbdäck FTW?? BTW adio hur pallar du ha sån där styrstam, dom som sticker fram e såå osköna tkr jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 orka köpa dubbdäck när jag cyklar en gång i veckan och köper godis ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.