Gäst newnameguy Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 men hur i cmd Jag sa till, sluta snacka om det, eller bli polisanmäld utav mig... Detta är min sista varning! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 men hur i cmd det är inte olagligt att skappa ett virus. Men där i mot att skicka det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 men hur i cmd Läs allt då! han skulle ju skicka de till en.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 kan nogån svara på min fråga hur skickar man dedt jag vill bara ha svar inga kommentarer nu blir det 600 fm uppåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 det är inte olagligt att skappa ett virus. Men där i mot att skicka det... Det är jag gott medveten om, aso090! 1 post om virus och det blir polisanmälning!!! Tänk att det kan bli böter på 10000+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 det är inte olagligt att skappa ett virus. Men där i mot att skicka det... lol! och du tror polisen gör nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 (redigerat) De kan spåra hans ip, och efterfråga hans internetleverantör om han skickar virusfiler... -.- Det är ett mycket allvarligt brott och att de kan bli fler offer och hans kompis skickar det till någon... Såååå, jag tror polisen reagerar (Jag har varit med om flera sånna situationer...) Redigerat 23 September 2006 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Ja men det är hans fel, säg hur man gör bara sen så kan du polisanmäla honom isåfall om han skickar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 (redigerat) Självklart har man EN VISS kunskap inom virus, men tror ni jag skulle vara så j*vla dum och säga det till andra om jag skulle skicka det till en kompis (komihåg faktumet att jag aldrig har skapat ett farligt virus eller skickat något skadligt program, och jag har heller inga som helst planer för att lära ut någon hur man gör eller att göra det själv) :) Redigerat 23 September 2006 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 ok då.Då gör vi så här att vi ändrar tråden till ms-dos nu vill jag ha det till för att skapa program allså såna här bra program.priset blir samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 De kan spåra hans ip, och efterfråga hans internetleverantör om han skickar virusfiler... -.- Det är ett mycket allvarligt brott och att de kan bli fler offer och hans kompis skickar det till någon... Såååå, jag tror polisen reagerar (Jag har varit med om flera sånna situationer...) vadå spåra hans ip? i adminstrationspanelen kan admin se alla inloggade OCH deras ip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 ok då.Då gör vi så här att vi ändrar tråden till ms-dos nu vill jag ha det till för att skapa program allså såna här bra program.priset blir samma sak Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.