third_antichrist_89 Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Är det nån som inte kommer att köpa halo 2 eller???? Dom flästa jag känner kommer att köpa det... :P :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 kanske inte direkt jag har inte klarat etan än ja är på bannan efter man följt efter den där roboten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Det finns redan minst 5 såna här trådar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 JAg ska köpa det!!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saab Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 klart jag ska köpa det det verkar ju skit kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 ;) <_< Jag ska lätt köpa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Han frågade vilka som inte skulle köpa det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag har hört att uppföljare (till allt tex. Böcker) brukar vara sämre... Men nog ska jag köpa Halo 2 iaf. PS: Onödig tråd <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst the golden samus Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 jag ska köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Har ni läst Halo böckerna? Fall of reach, The flood, First strike (någonting sånt). Var kan man hitta dom? Och soundtracket? jag har inte lust att importera dom från USA... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Vad menar du med att det finns böcker? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Böcker om Halo. Fall of reach handlar om när dom flydde planeten Reach. Den planeten Keyes och Cortana snackar om i början av spelet....as for tracking us all the way from Reach, at light speed my maneuvering options were limited. We were running dark, yes? Until we decellerated. No one could hav missed the hole we tore in subspace... Du vet vad jag menar va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg