Salt-Popcorn Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Hejsan! jag fick nyss flash pro 8... och jag har gjort en sträck gubb film :P men har 2 frågor.. 1:Hur sparar jag det i en anna film en Fla fil?? 2: Hur kollar jag på Filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 (redigerat) 1. MEnar du att spara filmen i annat format än .fla? 2. Du kan görhandsgranska filmen om du trycker på CRTL+ENTER Edit: Anna film det låter ganska roligt :lol: Redigerat 16 September 2006 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 16 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 mm jag menade ett annat format när jag sparar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Okej, För att spara i annat format tryck på File -> Export -> Movie sen är det bara att välja filformat där nere under boxen vart man skriver filnamnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.