Shadow of Darkness Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 ska nån köpa det när det kommer ut det har inte kommit så mycket info om 4 Sword + än men man ska helst ha four sword till advance också på den skivan följer det med *Tetra's Tracker *Shadow Battle *Hyrule Adventure ps.mer vet jag inte än så länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 du men ra four swords on gamecube! det skulle kanske gå att köra fyra samtidigt på det! det har jag hört om det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 du men ra four swords on gamecube! det skulle kanske gå att köra fyra samtidigt på det! det har jag hört om det!! Tetra's Tracker vet jag att man typ ska leta efter skatterShadow Battle är väll nått man ska figthas Hyrule Adventure är nog äventyret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg