Nami Skrivet 16 September 2006 Rapport Skrivet 16 September 2006 Jag undrar om någon kan en sida där det finns gratis bakgrunder som är i Animation alltså att dom rör sig. Jag har sett att min kompis har en där det är nedräkning till Nintendo Wii, jag undrar om det finns något linkande. Kom med massa förslag! :cool: Citera
Gäst PoisoN Skrivet 16 September 2006 Rapport Skrivet 16 September 2006 (redigerat) Google is your friend Eftersom jag inte är så lat(:P) så letade jag fram en sida från Google: http://www.art-tlc.com/animation.html Och glöm inte att andvända Google först. :) Redigerat 16 September 2006 av PoisoN Citera
Nami Skrivet 18 September 2006 Författare Rapport Skrivet 18 September 2006 Hmm.. Ja, men finns det ingen bakgrund där det är nedräkning fö något? t.ex. något spel eller nåt ;p Jag har sett et gång att det fanns en bakgrund och där stod det vilka program som skulle komma och sånt xF Jag tror mer det är nåt program man laddar ner på skrivbordet och inte nån skrämbild... Citera
Amaeli Skrivet 19 September 2006 Rapport Skrivet 19 September 2006 Fråga han var han fick den eller så kan du som sagt söka på Google. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.