sagan-om-ringen-mästare Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Det är en rätt bra spel och roli är den.........håller någon me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elephant Man Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Rollercoaster Tycoon är ett av det drygaste spel jag har spelat. Någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Är den de det var länge sän jag körde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 den e jäääääääätte rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nilla_0 Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 (redigerat) den e jäääääääätte roligDet är ett jätte roligt spel tycker jag! :) Redigerat 12 Februari 2004 av nilla_0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 (redigerat) Jag tycker det är rätt skoj. Jag kan inte spela det längre för den skivan var datorn när CD-spelaren Pajade/exploderade. Sen när jag väl fick ut skivan igen var den söndersmulad nästan :( Redigerat 13 Februari 2004 av Kassler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Det är kul i typ tre timmar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Det är kul i typ tre år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 det är kul i typ 5 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 det är kul i typ 5 timmar det tycker inte jag bara för att du ska skriva nåt för att få poäng det är skit kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.