The_GTA_Dude Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Jag har "Collectors edition" och jag kollade på CD2 (filmen). Och där säger och visar att man kan göra sin egen varelse som tex. att göra så den är god eller ond. Någon som vet vart man går in ? :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 Jag har "Collectors edition" och jag kollade på CD2 (filmen). Och där säger och visar att man kan göra sin egen varelse som tex. att göra så den är god eller ond. Någon som vet vart man går in ? :cry: iaf på 1:an: den blir god om du gör goda saker och vice versa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 (redigerat) tillexempel om den dödar nått så blir den ond, om den hjälper till blir den god.. Redigerat 16 September 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_GTA_Dude Skrivet 17 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Jo, det visste jag.. Jag uppfattade det nog fel.. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Ok tack för tipsen.... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 :evil: HEJ JO FÖR DET FÖRSTA SKA DU GÅ TILL EN STADSPORT DÄR KOMMER DET FRAM EN KVINNA SOM VILL ATT DU SKA HÄMTA STENAR SOM GLITTRAR HITTA DOM OCH GÅ SEN TILL BAKA MED EN STEN I TAGET TILL HENNE LÄGG STENEN PÅ EN AV STENSTATYERNA:D SEN HITTAR DU ALLA OCH FORTSÄTTER SÅ TILLS DU HITTAT ALLA FYRA SEN TACKAR HON DIG OCH DU KAN GÅ IN OCH VÄLJA ETT EGET HUSDJUR:D :cool: :cool: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 men moget att skriva i en as gammal tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.