jag har just klarat VDO, och har fyra octoliths, fast jag kan fortfarande bara se fyra ställen att landa på. Vad ska jag göra nu?
Vad Ska Jag Göra Nu
Varje planet har 2 Octoliths, alltså ska du till första banan igen. Men nu har du antagligen mer vapen än första gången och det finns många dörrar du kan öppna med dem.
tack för svar :D
men ska jag ha Shock Coil innan jag drar första banan igen? för jag har alla förutom den...
Nej, tror inte man behövde Shock Coil i första banan.
man kan ju få alla hunters genom att scanna dom när man möter dom eller också vinna över alla hunters i wi-fi.
Kan jag få banan Dubliette om jag vinner över nån på den banan??
(undrar detta därför att jag inte vill slösa tid i SP)
tacksam för svar!
↗ till inläggetman kan ju få alla hunters genom att scanna dom när man möter dom eller också vinna över alla hunters i wi-fi.
Kan jag få banan Dubliette om jag vinner över nån på den banan??
(undrar detta därför att jag inte vill slösa tid i SP)
tacksam för svar!
tror inte det, jag spelade mot min kompis på den och jag vann men fick den inte + du måste klara sista bossens andra fas för att få banan och för att få 100% så måste du klara den med ju, sådet är inget tidssöls.
snyft kommer aldrig att få dubliette
Du hittar shock coil på första banan när du kör den för andra gången (alltså letar efter planetens andra oclith)
hm undrar hur man ska ha en CHANS av Gorea? :P
( jag är på gorea nu )
↗ till inläggethm undrar hur man ska ha en CHANS av Gorea? :P
( jag är på gorea nu )
båda gorea formerna är lätta, se bara till att du inte går på mitten golvet under första formen och skjut på han med det vapen som är han svaghet för tillfället.
Jag brukar använda vanliga simpla Power Beam. :P
vars finns gorea 2?
För att möta Gorea 2: Möt Gorea och kolla upp på väggarna, där hänger det 6 saker som är olika färger. Skjut alla dem med det vapen som har samma färg.
Röd: Imperialist
Grön: Battlehammer
Gul: Volt Driver
Lila: Judicator
Orange: Magmaul
Blå: Shock Coil
Sen kommer du möta Gorea 2.
Först skjöt jag på volt driver, då snurrade grejen och så blev alla ringar gula, sen battlehammer, sen Magmaul sen funkade ingen annan, och alla ringar lyste!! :OOO
Du måste ta i en speciel ordning, vet inte vilken men de ätr inte vänster-höger!
↗ till inläggetDu måste ta i en speciel ordning, vet inte vilken men de ätr inte vänster-höger!
powerbeam-battlehammer-volt driver-magmaul-shock coil-judicator-imperialist
tror det är så jag vet iaf att impen är sist och powerbeam först.
btw: har du scannat chozo lores? det står i någon av dom vilken ordning det är.
Visste inte att det var en speciell ordning, fast jag tyckte det var konstigt att det inte fungerade ibland. :lol:
Man ska inte skjuta med Power Beam på nogon, det är bara 6 stycken.
ofan, men men jag trodde det iaf :D var rätt länge sedan jag gjorde det.
hm jag har klarat allt nu. men ändå 49% complete :P
ordning:
Volt Driver
Battlehammer
Magmaul
Shock Coil
Judicator
Imperialist
↗ till inläggethm jag har klarat allt nu. men ändå 49% complete :P
ordning:
Volt Driver
Battlehammer