Gäst QuikSilver Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 Tjena! För ett par dagar sedan så började jag spela lite CS igen (Condition Zero). Spelade några omgångar på de_rats, sen när jag skulle byta till en annan bana kommer det upp ett medelande som det står ungefär såhär i; "Your game doesn't match the servers, press restart", så trycker jag exit och kör igen då funkar det, men det har liksom aldrig hänt förut & jag vill gärna få bort det, någon som vet vad som ska göras? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 haru autoupdate på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpawN^ Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Det händer så för mig på cs 1.6 men vet dock inte hur du ska få bort det. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 händer så även på 1.6 har jag märkt. Hur får man på auto update då, hur ser man om man har det eller ej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Engag`N Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 SpawN^ kul att fejknicka? den riktiga kan bli på mkt dåligt humör om han ser att vissa nickar som han?! :angry: ;) Säger detta; OMOGEN 13ÅR UNGE. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 SpawN^ kul att fejknicka? den riktiga kan bli på mkt dåligt humör om han ser att vissa nickar som han?! :angry: ;) Säger detta; OMOGEN 13ÅR UNGE. Han nickar ju knappast SpawN^, och är det kul att göra ett onödigt inlägg? OnT: Det är bara att starta om CS, det gör jag varje gång det står så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg