123spill Skrivet 18 September 2006 Rapport Skrivet 18 September 2006 Asså jag vill försöka att ta delar av en dvd film till windows movie maker men jag vet inte hur man gör. När jag sedan har den i movie maker så vill jag så att man kan vällja exakt vilka delar man ska vällja från dvd:en. Tacksam för svar. Eller finns det några andra bra gratis program som liknar windows movie maker så säg gärna till. Gärna ett lätt andvändligt också.... :D Citera
ThePunisher Skrivet 18 September 2006 Rapport Skrivet 18 September 2006 Ta upp "Time line" (om du inte redan har det uppe) och gör såhär: Citera
BloodMan Skrivet 19 September 2006 Rapport Skrivet 19 September 2006 Tidslinje om du har svenskt... Citera
ThePunisher Skrivet 21 September 2006 Rapport Skrivet 21 September 2006 ja, precis ;) och varför står det "hjälp med windows media player"? Citera
123spill Skrivet 22 September 2006 Författare Rapport Skrivet 22 September 2006 Oj glömde skriv en sak. Asså när jag spelar upp en dvd film i Windows media player så vill jag flytta den till Wondows movie maker. Jag vet inte hur man gör, gärna tacksam till svar.... :) Citera
ThePunisher Skrivet 22 September 2006 Rapport Skrivet 22 September 2006 om du har filmen sparad på datorn så öppna movie maker, Arkiv, Importera Video (ungefär) och leta upp filmen (: Citera
123spill Skrivet 22 September 2006 Författare Rapport Skrivet 22 September 2006 Ja men jag fattar inte hur man spara den på datan.... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.