Wo3e Skrivet 18 September 2006 Rapport Skrivet 18 September 2006 Hej!!! Kan nån hjälpa mig snälla...Jag va borta i en vecka så spela min bror tibia på min data och har laddat ner en massa fusk som fanns womrs och troja i kan någon typsa mig hur jag får bort de... Vill inte formatera om för jag har över 300 GB grejern på datorn som jag bhöver :S Skulle vara väldigt tacksam för hjälpen.... Citera
Dysfunction Skrivet 18 September 2006 Rapport Skrivet 18 September 2006 Spybot S&D AdAware Ewido SmitFraudFix Nod32 Har du kört något av dessa program? Annars kan du lägga upp en HijackThis-logg här för att kolla exakt vad det är som ska tas bort. Citera
Wo3e Skrivet 18 September 2006 Författare Rapport Skrivet 18 September 2006 ska scana de nu så får vi see hur de blir :D Citera
maaakus Skrivet 20 September 2006 Rapport Skrivet 20 September 2006 ta adaware, det tycker åtminstone jag är bäst Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.