Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Hej! Jag har ett problem med mina nya Logitech X-530 högtalare. Den främre högtalaren vill inte spela upp något ljud och ibland kommer det ett ljud som ett prassel, gätte irriterande. Det är ingen störning från mobil eller något sådant för det vet jag hur det låter. Men vad är det för fel? Kan det bero på att ljudkortet är inbyggt i modekortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Låter som inställningar, eller att det du spelar inte använder sig av fronthögtalaren. Gå till ljudinställningar och pilla lite där. Annars kan det vara drivrutiner till ljudkort osv. Det beror förmodligen inte på att ljudkoretet är inbyggt, men... vad har du för moderkort? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Vet inte. Men Dell använder väll samma modekort på alla sinna datorer skulle jag kunna tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.