lelly Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 hej på er! jag vet att jag har många ämnen men d känns bättre såhära.. haha ;D någon som vet hur man slår clayton och kamelionten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Du ska bara slå Clayton tills han hoppar upp på kameleonten och så ska du slå den med. Använd gärna någon bra magic och träna upp dig några level så kommer du kunna besegra honom enkelt. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lelly Skrivet 19 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Du ska bara slå Clayton tills han hoppar upp på kameleonten och så ska du slå den med. Använd gärna någon bra magic och träna upp dig några level så kommer du kunna besegra honom enkelt. :) tack det hjälpte.. men nu så är jag fast med den där trehövdade hunden, hur slår jag den? och hu får man tag i Jungle King? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leandro Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Du ska bara slå Clayton tills han hoppar upp på kameleonten och så ska du slå den med. Använd gärna någon bra magic och träna upp dig några level så kommer du kunna besegra honom enkelt. :) Har du låst värden där upppe i nyckel hålet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Jugnle King finns i en grotta längst uppe i vattenfallet i Deep Jungle. lelly: Vilken level är du i? Om du tränar upp dig några level kommer det att bli lättare att besegra bossar o.s.v. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leandro Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Jugnle King finns i en grotta längst uppe i vattenfallet i Deep Jungle. lelly: Vilken level är du i? Om du tränar upp dig några level kommer det att bli lättare att besegra bossar o.s.v. Du lelly Ripto har rätt om du tränar upp några level så klarar du bossen mycket lättare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lelly Skrivet 21 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Jugnle King finns i en grotta längst uppe i vattenfallet i Deep Jungle. lelly: Vilken level är du i? Om du tränar upp dig några level kommer det att bli lättare att besegra bossar o.s.v. ok.. men jag har typ level 22 eller nått.. men asså jag är väll inte riktigt klar med deep jungle? finns det ingenting annat att göra när han ee död? asså hur kommer man längst upp i vattenfallsgrottan? menar du där d finns en massa avsatser att hoppa på och så är det en jättestor vattenfallsvägg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Man hoppar helt enkelt från avsats till avsats, det är ganska långt upp och det ligger ungefär längst upp till vänster. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 varför är det alltid så många som har problem med Kingdom Hearts? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 För att det är ett väldigt klurigt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lelly Skrivet 22 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Man hoppar helt enkelt från avsats till avsats, det är ganska långt upp och det ligger ungefär längst upp till vänster. så d ee bara tt hoppa omkring man behöver ingen spec grej eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Man hoppar helt enkelt från avsats till avsats, det är ganska långt upp och det ligger ungefär längst upp till vänster. att hoppa från avsats till avsats låter inte som något krångligt. det låter som ett helt vanligt äventyrsspel för mig! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg