Raxo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 (redigerat) Vilka här har spelat/spelar projekt entropia? ni som inte gör det borde börja. här e en länk till deras sida projekt entropia Redigerat 13 Februari 2004 av Raxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer_Johan Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Två små frågor innan jag bli medlem. Hur är grafiken och är det gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raxo Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 grafiken e skit bra och ja det e gratis men man kan sätta in pengar om man vill så att det går lite lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer_Johan Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Tre frågor till(dessa avgör saken): Vad går det ut på,hur stor är spelfilen och är det lätt att logga in när som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raxo Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 det går ut pa att du är en nybyggare på en ny planet men det har inget så där exakt syfte, det e bara kul att göra saker på det. men kan göra kläder och sälja, jaga, forska, leta efter mineraler, sammla sweets och säljer( gör dom flesta i början eftersom man inte har några pengar i början och det e gratis)m.m Du kan alltid logga in förutom när deras servrar ligger nere. Och jag kommer inte ihåg hur stort det var(servarna ligger lere nu så jag kan inte gå in och kolla). Men det står inne på deras sida under downloads. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Tänk dig Project-Entropia som en virtuell värld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 jag laddar ner det nu, skulle ta en halvtimma!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olsson Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 (redigerat) Är det inte i det spelet man betalar med riktíga pengar om man köper något vapen eller något annat? Har för mig att jag hörde det på TV. Ska ladda ner det nu i alla fall. Redigerat 15 Februari 2004 av Olsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raxo Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 man kan betala vapen m.m med riktiga pengar om du vill men du kan också ta ut pengar som du känar på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer_Johan Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Vad ska de ha ens telefonnummer till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raxo Skrivet 17 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 dom vill vara säkra så att du bara har en bubbe. det blir svårare att göra flera med så många saker att fylla i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
datavirre Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 när kommer serven öppna igen da. Jag hittade ingenstan där det stog. Jag heter Huma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.