Freffus Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Hej Hur gör jag en CZ Server? Jag har läst om hur man gör en CS server men jag vill ha en CZ Kan någon hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 (redigerat) Hej Hur gör jag en CZ Server? Jag har läst om hur man gör en CS server men jag vill ha en CZ Kan någon hjälpa mig? Om du vill ha lan server tryck på §½* knappen och skriv sv_lan 0om du vill ha dedicated server gå in på tools - dedicated server(steam menyn) Och istället för det spelet som står där uppe ex.half-life , counter-strike välj conditon zero *om du inte vet vilken knapp jag menar så bild nedanför Redigerat 20 September 2006 av AntonJ3000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 21 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 okejj... Men finns det inte typ samma som att göra en 1.6 server...alltså använda HLServer?? så slipper man ha steam igång o allt??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 (redigerat) jopp det går.. nu ska vi se.. istället för att skriva: "counter-strike" eller "tfc" eller "counter-strike source" ska du skriva (jag kommer inte ihåg) :blink: men pröva dig fram.. alltid det bästa Redigerat 23 September 2006 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 jopp det går.. nu ska vi se.. istället för att skriva: "counter-strike" eller "tfc" eller "counter-strike source" ska du skriva (jag kommer inte ihåg) :blink: men pröva dig fram.. alltid det bästa Skriv Condition Zerotror det är rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg