💬
Logga in
Fuska.se

Centrycraft - Final Version 2.0

257 svar · startad

Snarare runt 500 spänn!

Men dom använder inte paypal tror jag!

så jag vågar inte skriva mitt kontokortsnummer

Senast ändrad:

Kör dem inte med postförskott?

Back to topic.

Jag har lite mer bilder att visa från World 100

http://i113.photobucket.com/albums/n201/CraP0/ZW1.jpg

http://i113.photobucket.com/albums/n201/CraP0/ZW2.jpg

Som ni antagligen kan se så finns det flera buggar som kommer att fixas.

hmm... vädret e fint nu ^_^.... någon mapper som kan hjälpa mig med vaten falet? ser för jävl*** ut vid "vaten pölen" som det rinner ifrån

mega fixa så man kan donera? skulle vara bra med det vi behöver, en *äkta* dedi server, bättre program(?) som nån sa realm crafter hette det visst,

Senast ändrad:

6 Oct 2006
Mega99 skriver:

Visst skulle realmcrafter vara toppen, men som jag sagt så många gånger "Tjänar jag inget på spelet så tänker jag inte heller spendera pengar på det", och detta eftersom jag ännu inte har någon inkomst :P

Och en donate-knapp på sidan kan jag väl fixa, men vi kommer ändå aldrig få ihop 550kr.

Men får vi rc finns det en bra chans att spelet börjar dra in små-summor eftersom det är tillåtet att kräva medlemmar på pengar för att kanske spela eller få items, dock finns det inget inbyggt "billing-system".

Jag skriver för mega eftersom han har blivit spärrad för 12 dagar och har 4 kvar ;)

.

Senast ändrad:

Mega99 skriver:

Visst skulle realmcrafter vara toppen, men som jag sagt så många gånger "Tjänar jag inget på spelet så tänker jag inte heller spendera pengar på det", och detta eftersom jag ännu inte har någon inkomst :P

Och en donate-knapp på sidan kan jag väl fixa, men vi kommer ändå aldrig få ihop 550kr.

Men får vi rc finns det en bra chans att spelet börjar dra in små-summor eftersom det är tillåtet att kräva medlemmar på pengar för att kanske spela eller få items, dock finns det inget inbyggt "billing-system".

Jag skriver för mega eftersom han har blivit spärrad för 12 dagar och har 4 kvar ;)

.

tja... om vi riktigt sprider ryktet om centrycraft spamar forum osv. Så kan vi ju alltid hoppas att vi kan tjäna en slant ;)

7 Oct 2006

Hur lärde ni er att mappa??(alla mappers i centrycraft)

Lärde Omega er? förklara!

Senast ändrad:

Nej mega lärde oss inte, han har kodat en ''mekanism'' som mappers, och developers kan andvända vilket underlättar jobbet för mig och alla andra devs och mappers.

Vaddådå?

Senast ändrad:

jag har svårt att tro att mega gjorde det i VB...

för att maps gjorde med playerworlds ser ju EXAKT likadana ut... kan ni ge mig bevis på att det är han som har gjort det?

EDIT: jag kan bli mod lr ngt om ni unbannar mig annars kan ni vänta 2-7 dagar tills jag får ny ip...

Senast ändrad:

8 Oct 2006

förresten förut sa ni att det väl fanns 2 quest. jag har bara hittat ett och för mig känns det som jag letat överallt.

Vilken quest har du hittat?

Inte så svårt att mappa :P jag är rätt bra på det.. Men kan man få se en screenshot från rummet där alla staffs och sånt kan vara? :P

↗ till inlägget

Nej mega lärde oss inte, han har kodat en ''mekanism'' som mappers, och developers kan andvända vilket underlättar jobbet för mig och alla andra devs och mappers.

Vaddådå?

Jag har också svårt att tro att Mega har "kodat" allt i VB. Han måste använt en client som Playerworlds eller Eclipse som underlättar jobbet REJÄLT. Där finns alla sprites, och mapp systemet är klart. Har man bara basic kunskaper inom datorn så kan vem som helst göra ett likadant spel. ;)

Han har inte gjort "ALLT" i VB han har gjort tillexempel questerna i vb och massa annat

det förklarar en massa.

9 Oct 2006
↗ till inlägget

Vilken quest har du hittat?

den med skattkistan, kungen och det, sen får man båtbiljetten.

10 Oct 2006

Då måste du gjort första questen för att man fick nyckeln till platsen var kistan finns.

-

Äntligen kan jag skriva igen :P

Försöker lägga undan lite pengar då och då för att tillslut kunna köpa RC... (Vill inte slösa mina pengar just nu).

Välkommen tillbaka!

12 Oct 2006
http://www.fuska.se/forum/index.php?showuser=49491 hackern?

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in