Konstigt, och du har ställt dig framför kistan?
Centrycraft - Final Version 2.0
Jag har också det problemet,det händer ingenting,jag har prövat 10 gånger minst,det funkar inte.
Skulle gärna vilja ha svar på mina andra frågor också.
har inte ens kommit upp till lvl 20 ännu! :(
kungens kista e det den man ska ha nyckeln till?
nej,men huset kistan är i är låst. resten tror jag du klurar ut själv ;)
Vilket program är spelet gjort i? RPG Maker?
¤/()(¤%%"¤%&()/¤#/¤ :wacko: :wacko: (/&(¤%"&
:angry: :angry: :angry:
Jag läste på hemsidan och gick in på game guide,och läste att det fanns olika sorters väder,men det har inte jag märkt av,är jag blind eller har du tänkt fixa det snart?
det fixas av developersen
jag avundas dej!! jag är också 13 år men jag har bara lärt mig HTML... fattar inte hur ni orkar lära er sånt... kan man få se nån bild från spelet? pallar inte tanka det.. :cool:
jag är bra på "game maker" också... men det är ju ganska så begränsat också...
snälla jag vill också göra ett MMORPG spel... typ som "Tibia"... men hur ska jag gå till väga? någon hjälp ASAP!!! :cry:
↗ till inläggetOk,men det finns väll inga developers än? eller har jag fått det om bakfoten :huh:det fixas av developersen
Kilimanjaro, men han fixade vapen åt sig själv genom det, så han hammnade i CC fängelset.
Jaha,det var därför han ville att jag skulle be mega att få ut honom :P
Några uppdateringar på gång mega?
Uppdateringen är sheeps, och jag tror det kommer mer
får,kan man attackera dem?
okej de är ersättare till man eating plant. behövs inget svar.
jag får fortfarande inte igång mitt :huh:
Kan man göra någonting med boat ticket ännu?
Jag tror det är något för de nya världarna som jag tror håller på att bli skapade.
Yantra vad är ditt problem?
får typ upp en run time error där det står nåt om image har provat och ominstallera och så men funkar inte kan inte säga exakt inte på denna datorn
Är du säker att du har avinstallerat alla gamla CC clients?
OBS: Servern är offline nu.