mega99 kunde du inte låta några vara nåt som mellanting mellan staff och vanlig medlem. typ som inte så högt som staff men inte så lågt som medlem? :cool:
Centrycraft - Final Version 2.0
hur kommer jag till den där öknen alla snackar om??
Öknen finns nära första staden om du går in i CC
(serverkrahs fixas strax) så kan jag visa dig.
varför kan jag inte logga in??
det gick nu:)
Vi(Snarare, jag, Bonzai och Mega) har gjort ett staff rum som alla mods, Mappers och dev's får vara i.
EDIT: Vi håller på med en värld till alla 100+ level chars: Här är en Smygtitt
http://i113.photobucket.com/albums/n201/CraP0/lv100.jpg
EDIT:
We have had a hacker on the run! He used a tool that makes him run very fast . And made the game chrash just when I was about to ban him. And the second time I was mapping so i was not able to ban him before he left.
His name is: 3l3ctric
His Accountname: darzak
If anyone see's him report that to Mega, me(PoisoN), Kevve or anyother staff member. Thank you
Skrev samma på CC's forum så lika bra att kopiera det och klistra in istället än att börja översätta..
kan jag få bli mapper :huh: när det ändå behövs så... (?)
men isåfall vad e mapper reglerna?
jag var förut i lvl 18 men nu är jag i lvl 16, när jag loggade in förra gången. Det var också mycket coins som saknades.
Nehe ja tänkte spela men ja skulle göra en gubbe me de står bara: Sorry. The online registration feature isn’t ready yet and might never be.
Ja på Centrycraft.co.nr, Du ska registrera dig på själva spelet inte på hemsidan
Sidan är offline <_<.. Kul att du startat CC igen i alla fall :)
Läsen alla! Men nu är det ett himla åsk väder över skåne så servern kommer kanske vara lite offline :(
Vad går spelet ut på då ?
Det är ett MMORPG, du ska döda monster, skaffa level, köpa vapen osv. Som Wow, Maplestorya osv.
Snyggt :)
↗ till inläggetFortsätter: Runescape,tibia,flyff,Adventure quest & massa andra :PDet är ett MMORPG, du ska döda monster, skaffa level, köpa vapen osv. Som Wow, Maplestorya osv.
behöver hjälp vad ska jag göra med båtbiljetten?
Jag läste första inlägget och maila men tydligen så skulle man skriva det här =D
Om du kan fixa så gör typ en skärm i början där det står offline/online server!
Vad fasen arbetar du med??? game creator? Rpgmaker?
PS Jag har hittat ett SUPER DUPER YBER ULTRA bra program som man gör online spel som är bättre grafik än WoW. Det heter "realm crafter" tyvärr kostar det men
KANSKE och jag säger KANSKE så kan jag skaffa det. Det vill säga om du är intresserad. Jag vill mappa,deploya och vara admin på spelet!
realm crafter ser grymt ut! Men bättre grafik än wow..? Nja.. Kanske...
Spelet är gjord i Visual Basic, vad jag vet.
Båtbiljetten, är inte till för någonting ännu, men vi håller på och developa en massa saker(inkl. andvändningen av båtbiljetten).
↗ till inläggetFinns Det en 30 dagars trial av det nån stansJag läste första inlägget och maila med tydligen så skulle man skriva det här =D
Om du kan fixa så gör typ en skärm i början där det står offline/online server!
Vad fasen arbetar du med??? game creator? Rpgmaker?
PS Jag har hittat ett SUPER DUPER YBER ULTRA bra program som man gör online spel som är bättre grafik än WoW. Det heter "realm crafter" tyvärr kostar det men
KANSKE och jag säger KANSKE så kan jag skaffa det. Det vill säga om du är intresserad. Jag vill mappa,deploya och vara admin på spelet!
Och hur dyrt menar du? 7000kr?