Gäst DonKeN Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Efter att alliansen vunnit riksdagen så kommer det bli ännu strängare på skolan. Betygen börjar sättas från 6:an. Nationellaprov från 2:an Skolkning innebär avdragningspoäng på sina betyg. Lärarna kan beslagta mobiltelefoner mot stökiga elever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Vad tycker du om det då Donken? Jag tycker att nationella prov från 2:an verkar hemskt. Kommer inte ihåg exakt hur jag tyckte då, men jag har ju aldrig ogillat prov. men jag tror knappt vi had eprov i den åldern. tror bara man kan bli ännu mer less på skolan, men vem vet. Jag lekte iaf och bara hade kul i skolan då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Dem måste va helt galna. Betyg från 6:an!!! Fast tur att Folkpartiet inte vann. Dem vill ha betyg från 3:an :S Helt sjukt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Folkpartiet ingår i alliansen. Fanns nog ingen som trodde att de skulle få egen makt. Betyg gör bara att man väljer kurser strategiskt. "Ah det här är jag bra på, då kan jag få bra betyg." Fast man kanske knappt utvecklas på en sådan kurs eftersom man redan kan de sakerna! Bort med betygen och uppmuntra nylärande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 folkpartiet ville ha betyg från 6 och inget annat. tycker det är bättre med betyg tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Då har jag fått fel information av folkpartiet. Vi var med skolan och frågade folk från folkpartiet om man ville ha betyg i skolan och dem sa: -Ja från 3:an och uppåt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Efter att alliansen vunnit riksdagen så kommer det bli ännu strängare på skolan. Betygen börjar sättas från 6:an. Nationellaprov från 2:an Skolkning innebär avdragningspoäng på sina betyg. Lärarna kan beslagta mobiltelefoner mot stökiga elever. Jävligt tur att jag hann avsluta skolan innan smurfarna tog makten.. Nationella prov i 2:an? Är det verkligen sant? När man går i 2:an har man inte direkt stor hjärnverksamhet riktad till studier. Vilka sorts frågor skall det innehålla då? Bamsequiz eller? Ojojoj...smurfarna...jag säger då det...de varar inte länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 tur att jag redan går i 8:an då... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Palla.. Tycker verkligen synd om alla barn som måste gå i grundskolan nu :(. j*vla borgare, dom vill ta livet av nästa generation. Viva la vänster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Jag bor i Danmark,ingenting att oroa sig för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 Jag bor i Danmark,ingenting att oroa sig för. Ja, du har ju värre saker att tänka på. :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 asså helt galet med Nationella prov i 2:an. Man kunde ju f*n inte ens läsa och skriva ordentligt då... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.