Gäst AntonJ3000 Skrivet 20 September 2006 Rapport Skrivet 20 September 2006 (redigerat) Jag satt med fraps och spelade in från cs sen kom den där j'a'vla popupen med updateringar har installerats vill du starta om datorn? och när den kom upp så dampa hela datorn upp sig så jag fick hålla in knappen där på data burken i 5 sekunder! Och nu när jag ska starta fraps igen så står det nått corrupted...hur fixar jag det Redigerat 20 September 2006 av AntonJ3000 Citera
Dysfunction Skrivet 20 September 2006 Rapport Skrivet 20 September 2006 Kan du skriva hela felmeddelandet? "Nått corrupted" räcker inte för att man ska veta vad felet är. Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 21 September 2006 Rapport Skrivet 21 September 2006 (redigerat) Kan du skriva hela felmeddelandet? "Nått corrupted" räcker inte för att man ska veta vad felet är. Och jag orkar inte leta upp installationsfilen på datorn igen EDIT: Hittade installations programmet :D Redigerat 21 September 2006 av AntonJ3000 Citera
Dysfunction Skrivet 21 September 2006 Rapport Skrivet 21 September 2006 Haha..ja, det kan ju inte bli tydligare än så. Installera om? Tror inte det finns något annat sätt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.