Darkdevil Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 jag vet att jag har frågat om det här förut, men jag fattar fortfarande inte hur man packar upp maps, och göra så att man kan spela dom skulle nån vara så snäll och ge mig en detaljerad guide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 21 September 2006 Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 jag vet att jag har frågat om det här förut, men jag fattar fortfarande inte hur man packar upp maps, och göra så att man kan spela dom skulle nån vara så snäll och ge mig en detaljerad guide? Först så trycker du på filenOch använder winrar till att öppna den sen lägger du den i age of empires 3/maps Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 21 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2006 (redigerat) [EDIT] jag har lagt in dom i men jag hittar dom inte när jag spelar (jag har packat upp dom) Redigerat 21 September 2006 av darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.