Staejjkarn Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 (redigerat) nu är det så har jag läst lite om KH och det värkar vara ett väldigt bra spel men nu är frågan om jag ska köpa 1:an först och 2:an sen eller spelar det ingen roll. Redigerat 22 September 2006 av Futurama Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Jag har inte köpt tvåan än men jag råder dig att köpa ettan först eftersom det skulle bli många missuppfattningar om du skulle köpt tvåan först. Ps. Det är ett väldigt bra spel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Hur mycket kostar 1:an ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Du skulle nog kunna få det för 200-300 kronor idag. Men var smart och köp det på nätet för det är nog billigare där än i vanliga butiker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon9 Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Det är ett väldigt bra spel och nått du inte får missa ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 humm... funderar själv på att köpa det har ens aldrig spelat det eller sett nån spela. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 För er som är osäkra på om ni ska köpa KH eller ej, råder jag att läsa igenom lite fakta om spelet först ---> http://se.playstation.com/pdcf/index.jhtml?locale=sv_SE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg