Dogge93 Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 GTA Liberty city är väl ändå väldigt dåligt gjort eller???? Jag tycker det iallafall det ända som är bra är att man är i samma stad som GTA 3 så man känner igen sig det är det ända GTA spelet jag tröttnat på så snabbt det tog mig bara 3-4 dagar innan jag tröttna på det. spelet får om man tar en skala från 1-10 då får det en usel 3! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 jag tröttnade efter några timmar <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Vad handlar spelet om egentligen? Alltså, vad är det som skiljer den från de andra Gta spelen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nalle_GTA Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 det är ju 3an, men med samma grafik som vice city och lite annat , motorcyklar, M.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thief Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 asså dom har ju tat bort allt som cyckel, bipimpning och allt :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 slarviga rockstar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Det ska inte vara bättre än GTA: SA. Det är en liten remix av GTA3 om vi säger så. Jag tycker knappast det är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Jag köpte den för ingenting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 f*n vad kort spelet är :o . Det tog mig tre dagar att klara det :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Varför dom gjorde Liberty City Stories och varför dom ska släppa Vice City Stories är nog för att tjäna in pengar till GTA IV, speciellt efter Hot Coffee incidenten. Tycker I allafall att det kan vara kul att återvända till Liberty City men dom har lagt ner för lite tid på spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 gta san andreas var 4032149230% bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Å över. Jag sålde den andra dagen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg