Viktor57 Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Hej. Jag skulle vilja spela red alert 2, men sedan jag innstalerat servic pack 2 på win xp matas bara skivan bara ut.Det är en köpt skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Har du testat att skapa en image av skivan och köra med exempelvis DaemonTools? CloneDVD, Nero, Alcohol mm kan skapa images av din skiva. Red Alert 2 är det många som haft problem med och en image brukar oftast lösa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 det är inget med cd-stationen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 det är inget med cd-stationen då? Jo daemon tool har med det att göra.Den lurar datorn om att det är en skiva i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Jag har Red Alert 2 här, på min dator, och det funkar utmärkt. Jag har winXP också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viktor57 Skrivet 25 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Jag fick igång spelet på en annan dator med win xp på. så det var väll något fel på den första. Men tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Hej. Jag skulle vilja spela red alert 2, men sedan jag innstalerat servic pack 2 på win xp matas bara skivan bara ut.Det är en köpt skiva. Kolla så att det inte är en spricka i skivan eller att den är repig. Om den är det så är den oläsbar för din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 JAG UNDRAR HUR MAN GÖR SIN EGNA BANA? :cry: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.