samfisher Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 1.Jag fattar inte att hur kommer man på fusk? :blink: 2.Varför gör man ett spel där man kan fuska på? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 1. Tlllverkarna kan ge ut fusken ibland 2. Ibland vet inte tillverkarna ens att det går att fuska utan det kan vara en bugg i spelet som man kan fuska genom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 1. Tlllverkarna kan ge ut fusken ibland 2. Ibland vet inte tillverkarna ens att det går att fuska utan det kan vara en bugg i spelet som man kan fuska genom. 1. eller så kan man komma på det själv utan att man vet om det! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jepp jag råkade fuska på ett spel så pass att jag kom till level 54 när jag var på level 8. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crisis Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jäkla tur du har Kassler! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 2. För att om man har fastnat på nån bana så fuskar man bara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jepp jag råkade fuska på ett spel så pass att jag kom till level 54 när jag var på level 8. vilket spel då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 hatar och fuska gör det i sista hand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kuken Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 hatar och fuska gör det i sista hand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg