LuXoS Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Nu har dem gjort det igen, warhammer ska komma som rpg online och det verkar bli häftigt men jag undrar om någon vet ungefär när det kommer ut förutom 2007. Jag undrar också om det ska vara "månadskostnad" som WoW och hur dyrt det blir. :blink: ;) www.warhammeronline.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Ännu en World of Warcraft wannabee... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 värkar rätt grymt, det lär nog också bli månadskostnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Ännu en World of Warcraft wannabee... umm warhammer har nog funnits lite längre än wow ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Men inte spelidén :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Nu har dem gjort det igen, warhammer ska komma som rpg online och det verkar bli häftigt men jag undrar om någon vet ungefär när det kommer ut förutom 2007. Jag undrar också om det ska vara "månadskostnad" som WoW och hur dyrt det blir. :blink: ;) www.warhammeronline.com Dom kanske höjer kostanden,men då måste det ju bli bättre grafik m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 Men inte spelidén :meddum: spelen warhammer har funnits jo innan wow fanns på ps2 om jag minns rättbtw vadå wow wannabe vafan ska man annars göra? tibiagrafik elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 har för mig att det finns ett gammalt warhammer online också, som kom en bra bit innan wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Som att vi inte visste.. Föresten tror jag att jag har gjort en sån här tråd men kommer inte ihåg... "Ännu en World of Warcraft wannabee..." Lol det var det dummaste jag hört.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuXoS Skrivet 25 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Jag har hittat nu det kommer att bli lite bättre grafik än WoW och en mega stor värld. Det kommer att kosta 10 dollar per 2 månader och kommer ut nästa höst. (Dem som har utfårmat WoW håller på med detta spelet) inte Blizzard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Jag har hittat nu det kommer att bli lite bättre grafik än WoW och en mega stor värld. Det kommer att kosta 10 dollar per 2 månader och kommer ut nästa höst. (Dem som har utfårmat WoW håller på med detta spelet) inte Blizzard. hur mycket blir det per månad i svenska kronor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSwat Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Jag tycker att detta spel verkar så örbannat coolt. Det ser iaf ut att bli bättre änn WoW (som jag just nu tycker e kasst och inte spelat på 7 månader) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.