Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Ok nu e de så här att runescape inte funkar på min dator( en macintosh G5). När RS va rätt nytt så funkade det, sen slutade det funka, sen funkade det igen o nu har det inte funkat på över 3 månader!!! Det gör mig galen jag vet inte vad jag ska göra, jag använder firefox BTW. Jag har testat med IE,safari,mozilla och firefox. Det som inte fungerar är att efter jag har tryckt på t.ex "high quality" då kmr den till en ny ruta och där fastnar det. Och jag har testat med alla dom där inställningarna som finns lägre ner på sidan... hjälp mig snälla! :( :(

Skrivet

Ok nu e de så här att runescape inte funkar på min dator( en macintosh G5). När RS va rätt nytt så funkade det, sen slutade det funka, sen funkade det igen o nu har det inte funkat på över 3 månader!!! Det gör mig galen jag vet inte vad jag ska göra, jag använder firefox BTW. Jag har testat  med IE,safari,mozilla och firefox. Det som inte fungerar är att efter jag har tryckt på t.ex "high quality" då kmr den till en ny ruta och där fastnar det. Och jag har testat med alla dom där inställningarna som finns lägre ner på sidan... hjälp mig snälla!  :(  :(

du behöver kanske nyare verison av java?

Skrivet

okej, förut hade vi bara macar (3st) då funkade rs i kanske 3 veckor sen ville det inte starta :( jag tror att jagex har byggt rs för att köras av en pc) men nu har jag en pc :) . jippie!

• Skapa ny...