ajar Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Hur säljer man saker till Tom Nook? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 du pratar med honom så finns det sell sen ser du sakerna du har i bagen så klickar du på den eller om du ska sälja många saker trycker du på x på dom föremål du ska sälja sen a på ett av föremålen som du har markerat med x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Tack för hjälpen, men nu undrar jag en annan sak: Kan man bara betala tillbaka lånet när man tjänat 20.000 eller kan man betala t.ex. 4000 en gång och 10.000 en annan gång? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 ja det kan du. det gör du på posten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Tack för hjälpen, nu har jag betalt och Tom har lovat mig ett större hus till imorgon den 27:e september. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg