Guggo Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Äsch det är väll bara att skriva, Nu är spelet startat. Nu är spelet startat ! sådär ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 (redigerat) okeeej??? kl.11.48 Vaknar och får och sätter igång radion och datorn fast börjar att titta på TV tänkter "Orka titta på TV" lägger sig igen Redigerat 5 Oktober 2006 av FireSeagul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Otacon kom precis hem från morgonens löptur. "Det var ett j*vla liv" tänker han när han går förbi en lägenhet och hör en radio och en tv vara igång samtidigt. Otacon börjar gå upp för trappan, mot sin lägenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Otis springer in i Otacons rum och slänger sig i kylskåpet och äter ur det. "Kunde finnas gift i maten" säger Otis,rappar och går ut. Jag glömde att skriva att han var en f.d soldat. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 vaknar och går till toan låser dörren sätter igång duschen tar på sig bad byxor och börjar duscha (vet inte varför han ska ha på sig badbyxor ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Otacon som har fått syn på Otis springer efter, och lyfter upp Otis i nacken och tycker upp honom mot väggen. "Vad i h*lvete håller du på med snorunge !?" Ryter han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 "Det v-var inte jag!!!Alltså..det var ditt...öhh.....lejon!!!Ja just det!Ditt lejon rotade ur kylskåpet!Och så skulle jag säga till dig va...." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 "Bah ! Ljug inte för mig ! Om du gör det en gång till så bryter jag nacken av dig !" Otacon släpper mer Otis och går in till sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Hallå, vinbärskaka färdig! vem vill smaka? Jag slog rekordtiden idag igen! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Kommer hem från plugget, men när jag öppnar dörren så halkar jag till och flyger tillbaka ner för trappan och frågar....: vilken rekordtid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 På att baka kakan såklart, 4:47 tog det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 'Jag går tillbaka upp för trappan*. f*n, han slog min tid på 4:56 från i förrgår, och sedan går jag och sätter mig i fåtöljen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.