bmth Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 (redigerat) Vad tycker ni eller vill ni ska komma för Expanion eller Prylpaket efter The Sims 2 Djurliv? :) Typ The Sims Superstar fast som The Sims2? Kom med förslag, kul att veta :D Redigerat 26 September 2006 av Maja_93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Ingen aning, dom har väl kommit med ungefär allt :P gamlingsliv kanske? men det vore nog rätt trist :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fototoken Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Jag tyckte att Making Magic till 1:an var ganska roligt, så det skulle jag vilja ha till 2:an. Dessutom skulle det vara intressant att se vad för saker de skulle hitta på till 2:an... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mulin1993 Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 det vore väll kul om man kunde följa med simmarna på jobbet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 ja, faktiskt för i arbetsliv har man ju bara "hemmajobb'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 27 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 (redigerat) Ahh det e sant att det inte är så kul att det är hemmajobb, och aah det skulle nog vara kul med Making Magic, jag tycker att det skulle vara ku l med typ House Party och Superstar och kanske Holiday det skulle vara kul om man kunde åka på skid semester :P :kung: Redigerat 27 September 2006 av Maja_93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Holiday måste komma någon gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) Ingen aning, dom har väl kommit med ungefär allt :P gamlingsliv kanske? men det vore nog rätt trist :lol: Haha tänk vad tråkigt att bara sitta med sian gamlingar på pansionatet hela dagarna...BORING XD :lol: Redigerat 1 Oktober 2006 av Bluesteel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the_pirate Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Hej, jag tycker typ the sims 2, semesterliv elr the sims 2, hollywoodliv :) :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Man borde kunna göra länder på The Sims 2. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Man borde kunna göra länder på The Sims 2. ;) ööh :blink: Nee tack det e bra som det är med bara städer. men jag tycker dom ska fixa lite mer detljer i dom nya The Sims2 typ diskmaskin och tvättmaskin och sånt. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Hmmm robotliv kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg