Gäst BondaKransDans Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 ehehe :(:(:( åhh! :(:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 va jag ser ej en film bara en massa roliga smilysar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Höh? det kommer inte fram någon film när man klickar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Det var ingen vidare bra kvalité på videon, detta är ju dessutom inget roligt. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Det var ingen vidare bra kvalité på videon, detta är ju dessutom inget roligt. :( asså alla för en gång skull det står Roligt / Filmklipp - Bilder - Historier inte Roliga Filmklipp,Bilder och Historier Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Den har dom jue visat på tv ett antag ggr, som som for med vattnet, dom där engelska, dom klarade sig om jag kommer ihåg rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Det var ingen vidare bra kvalité på videon, detta är ju dessutom inget roligt. :( Detta är ett underforum, där det är meningen att roliga saker skall diskuteras. Inte hemska naturkatastrofer, jag förstår inte det rolioga med tsunamin. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FORUMET Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Men sluta klaga. Han har ju rätt, det behöver inte vara roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Men sluta klaga. Han har ju rätt, det behöver inte vara roligt. Tack käre du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FORUMET Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 OT: Lol, inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Det var ingen vidare bra kvalité på videon, detta är ju dessutom inget roligt. :( Men herregud, väntade du dig att ett stort film-team skulle vara på platsen och filma tsunamin eller? Det är folk som bara tagit filmkameror med sig för att filma sin semester när de råkade ut för katstrofen. Det mest egoistiska man kan göra är att klaga på att det är dålig bild när flera 100 000 människor dog. Och var det egentligen meningen att den skulle vara rolig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Det var ingen vidare bra kvalité på videon, detta är ju dessutom inget roligt. :( Jag är inte egoistisk Ripto, varför måste du alltid hålla på och hacka på mig? Har du inget liv höll jag på och säga. Jag förstår väl att det inte bli bra kvalité när turister filmar, under själva händelsen. Men det kvittar, jag ville ändå slänga i väg en kommentar. :) ;) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.