Hoppa till innehåll

Tsunamin :(

Gäst BondaKransDans

Rekommendera inlägg

Gäst BondaKransDans

Det var ingen vidare bra kvalité på videon, detta är ju dessutom inget roligt. :(

asså alla för en gång skull det står Roligt / Filmklipp - Bilder - Historier inte Roliga Filmklipp,Bilder och Historier

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var ingen vidare bra kvalité på videon, detta är ju dessutom inget roligt. :(

Men herregud, väntade du dig att ett stort film-team skulle vara på platsen och filma tsunamin eller? Det är folk som bara tagit filmkameror med sig för att filma sin semester när de råkade ut för katstrofen. Det mest egoistiska man kan göra är att klaga på att det är dålig bild när flera 100 000 människor dog. Och var det egentligen meningen att den skulle vara rolig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte egoistisk Ripto, varför måste du alltid hålla på och hacka på mig? Har du inget liv höll jag på och säga. Jag förstår väl att det inte bli bra kvalité när turister filmar, under själva händelsen. Men det kvittar, jag ville ändå slänga i väg en kommentar. :) ;) :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...