USF-WH Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Hej, behöver hjälp med Vempire Cure, efter man har snackat med den där häxan som ska hjälpa en, att bli tillbaka förvandlad. (så man inte är en vampyr) Så ska man hitta fem "Grand Soul Games". Men vad är det för något och var hittar man det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 grand soul gems finns att köpa i affärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
USF-WH Skrivet 27 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Da..... Empty grand soul gems. Det fungerar inte med de man köper i affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 (redigerat) Du kan också sno dem i mages guilds, hade samma problem och googlade mig fram till lösningen. Men efter att jag hade curat mig från vampyr så ångrade jag det, men tyvär finns det ingen återvändo om man inte använder sig av fusk. Vampyr äger :/ EDIT - Räckte det inte med en topic? Redigerat 27 September 2006 av Oden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
USF-WH Skrivet 27 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Du kan också sno dem i mages guilds, hade samma problem och googlade mig fram till lösningen. Men efter att jag hade curat mig från vampyr så ångrade jag det, men tyvär finns det ingen återvändo om man inte använder sig av fusk. Vampyr äger :/ EDIT - Räckte det inte med en topic? Vilken av dem ska man köpa i mages guilds, när man snackar med den personen som säljer så finns det många olika att köppa. VILEN??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Som sagt, tog två sec att googla fram. LINK HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.