ThePunisher Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 (redigerat) (vet att det fanns en sådan här tråd i något forum, för länge, länge sedan ^^) ja, är det någon som lirar? vad kan ni för låtar? jag har bara spelat i ett par månader ännu. Kan Fire Water Burn med bloodhound gang, 3 st. green day låtar ( Homecoming (inrot då bara) Holiday, Give Me Novacaine) Och så kan jag fler låtar, som jag ej kan namnen på ^^ kan eye of the tiger också :) Men om ni spelar så kan ni väll skriva lite vad ni kan och så? hade varit kul och veta några som gjorde det :) Redigerat 28 September 2006 av ThePunisher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 har lirat men har dock glömt får be morsan lära mig igen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Vill så gärna kunna med det är ju ju djävulskt svårt att hålla reda på vart alla fingrar ska vara i just det tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Vi fick lira en del på musiken, men det var för svårt för mig. Jag kunde inte ta ett "G". =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Jag är värdelös på gitarr. Fusk G och Fusk G7 är mina favoriter :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 30 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Haha ^^ Jag tyckte att ackord G var übersvårt när jag såg det först, ett finger lång åt skogen och två andra fingrar långt ifrån det andra : / Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 G? Svårt? Undrar vad ni skulle tycka om F. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Det mesta med ett instrument är svårt i början. ;_; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 1 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 G? Svårt? Undrar vad ni skulle tycka om F. tyckerdu F är svårt? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Barréackord är alltid svårare? Eller ja... i början i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 1 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) kan faktiskt inte köra barréackord ^^ är ju nybörjare trotts allt : P Redigerat 1 Oktober 2006 av ThePunisher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 C tar lång tid att greppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.