Outsider Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Jag spelar gitarr och just nu håller jag på att läta mig att spela Crash Test Dummies - MMM,MMM,MMM,MMM (låten heter så) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zupez Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Jag har nyss lärt mig att spela Nothing else matters-Metallica(svåra solon men det går efter många timmars spelande) tips på en rolig låt att spela= Renegade-Hammerfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Jag spelar gitarr, har gjort det i många år. Finns för många låtar jag kan spela för att skriva upp dem. Kan spela det mesta i alla fall ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zupez Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Försök att spela dragonforce-through the fire and flames. Den e snabb! lyssna på låten här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Spelar lite men är dock inte så bra på det,har bara spelat i två och en halv termin så vi har inte ens börjat läsa noter än.Vi håller typ på att lära oss arkord nu <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Jag spelar men det är min första termin :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Jag spelar då och då, har en Fender Jag-Stang (Kurt Cobain designade den) Närå, det har jag inte, men jag spelar mkt på min akustiska och en del på rasterna i skolan. Jag kan istortsett alla Nirvana-låtar, flera olika Metallica, jag kan Nothing else matters plocket på vers 1 och 2. Orka räkna upp alla :P Jag spelar då och då, har en Fender Jag-Stang (Kurt Cobain designade den) Närå, det har jag inte, men jag spelar mkt på min akustiska och en del på rasterna i skolan. Jag kan istortsett alla Nirvana-låtar, flera olika Metallica, jag kan Nothing else matters plocket på vers 1 och 2. Orka räkna upp alla :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GodAmongInsects Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Jag kan de här låtarna: Deep Purple: Smoke on the water Nirvana: Smells like teen spirit Iron Maiden: The trooper The White Stripes: Sevenation army Metallica: Enter sandman, Nothing else matters, One The Offspring: Pretty fly for a white guy, Come out and play Sen kan jag mycket mer, men jag har glömt titlarna på låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 kan bara några låtar på gittaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.