En sak som jag upptäckt är att min svenska - lärare säger fel i nästan varannan mening. Hon liksom byter plats på orden.
Dålig Lärare...
Snacka med rektorn och så kanske han/hon kan göra något åt saken? :)
EDIT: Ursäkta att jag skrev något som kanske var olämpligt innan.
Jaja, lås tråden då.
Fett för henne.
ja har en rysk lärare i matte som man inte fattar va hon säger så det är inte lätt i matte :P
Herregud men henne låt fel säga ffs! Det viktigaste är att läraren klarar av att undervisa i sitt ämne. ;)
Tror du en svensklärare som inte kan prata svenska ordentligt kan undervisa i ämnet ?
Vi har en finks svenskalärare, Sirpa heter hon.
Talar med LITEEEE finsk dialekt, men hon undervisar jättebra.
Samma sak med min spanska lärare. Det känns som om hon är lite oproffesionell. Hon har inte precis dom bästa undervisningsmetoderna, och hon kan inte språket flytande.
↗ till inläggetGrattis, du med. :rambo:En sak som jag upptäckt är att min svenska - lärare säger fel i nästan varannan mening. Hon liksom byter plats på orden.
Vi HADE också en finsk svensklärare. Hon bröt ganska rejält och sade fel en del. Alla mobbade henne.
Hatar min SO lärare :P
På Matten har vi 2 lärare (män) som båda är lite dåliga på svenska..Den ena säger hela tiden "Forstor do"? och den andra säger "Va saddi"? :P
↗ till inläggetMen seriöst, tror du en sådan person blir anställd som svensklärare? Man måste gå utbildning och åka ut till skolor och prova på att undervisa.Tror du en svensklärare som inte kan prata svenska ordentligt kan undervisa i ämnet ?
↗ till inläggetMenar du att du också har henne?En sak som jag upptäckt är att min svenska - lärare säger fel i nästan varannan mening. Hon liksom byter plats på orden.
↗ till inläggetVilket jag gör med.Jaja, lås tråden då.
Låst.