Zlayer Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Någon som ser på detta fantastiska program? Jag började se på det för typ 2 månader sen och fastnade direkt för det! För er som inte vet, så går det på TV 3 på Måndagar klockan 21:00! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Serien är jättebra, jag längtar tills nästa säsong. Deras liv, när de har kommit ut ur fängelset blir nog lite annorlunda. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 kollar också på det.. köng program (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juvefans Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Någon som ser på detta fantastiska program? Jag började se på det för typ 2 månader sen och fastnade direkt för det! För er som inte vet, så går det på TV 3 på Måndagar klockan 21:00! Håller med dig...programet är kanon...man fastnar direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Jag tycker det är en av de bästa serier som gjorts, den är sjukt bra och spännande, men själv längtar jag inte tills nästa säsong, för det är så himla spännande när dom åker på nya hinder osv. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Bästa tv-serien någonsin. Varje avsnitt är sk*tspännande. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Börjar nästan bli lite fjantigt nu dock, de klarar sig alltid och är lite för många sammanträffanden. Sista episoden var ju när polisen kommer mot huset, slår vad om att de klarar sig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 5 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Dem sa att det skulle vara dubbelavsnitt nu på måndag (9/10), och det längtar jag så mycket till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 (redigerat) Slår vad om att de kommer fly i nästa avsnitt, men då borde ju säsongen sluta för de kan ju inte bara dra igång säsong 2 sådär bara...eller? Redigerat 5 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 5 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Mm, jag är också väldigt säker på att de kommer lyckas fly... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Grymmt bra serie! Finns inget dåligt att säga om den :D Jag såg typ det sista eller näst sista avsnittet i Norge när den andra säsongen inte ens hade börjat i Sverige :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 I USA är de en bra bit in på andra säsongen nu... det är dock för att det gjorts där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.