Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Togekiss,yuhuu! ^.^ Ska trada över hela FR laget till Diamond när jag ska spöa ligan. ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Ja men sen kan man inte skicka tillbaka dom till sitt GBA spel igen :( Och sen har jag hört att man måste "fånga" dom igen i ett ställe när man har skickat över dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Jag bryr mig inte sålänge jag får mina Pokemons. >:( Om inte.....fuck! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Aa precis, tänk om man inte klarar av att fånga dom :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Om man inte gör det så, L0L!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg