↗ till inläggetDet e synd att det inte går att ladda ner Amerikanska eller Japanska NES och SNES spel, då det finns många spel som jag är intresserade av som inte är PAL. :(
Samma här... jag hade sett fram sketamycket mot Super Mario RPG
↗ till inläggetDet e synd att det inte går att ladda ner Amerikanska eller Japanska NES och SNES spel, då det finns många spel som jag är intresserade av som inte är PAL. :(
Samma här... jag hade sett fram sketamycket mot Super Mario RPG
Alltså, det här med Wii points, hur skaffar man sånt då?
man kan använda kredit-kort eller köpa i te.x. Game som med WoW-GameCard
Som WASD så har du två sätt att skaffa Wii Points på (som hittills är känt och säkert de ända sätten).
1. Använda ditt Kreditkort som du skriver in på något sätt så dras det av pengar från ditt konto direkt eller liknande. Jag vet inte riktigt hur det fungerar då jag inte kommer använda det sättet.
2. Det andra sättet är då att köpa kort likt sådana som finns till World Of Warcraft i någon butik där de säljer spel. Det kommer antagligen finnas olika mycket Wii Points i olika kort men sedan kommer du få en kod på det kortet iallafall som du skriver in i Wiikonsolen så du ska få dina Wii Points.
Aha, okej då fattar jag. Men internet? Kostar det imånaden eller är det, att har jag köpt Wii points för den så har jag alltid den eller hur funkar det?
Jag tror att det kostar lite Wii-Points i timmen tror jag att vara ute på nätet...
↗ till inläggetJag tror att det kostar lite Wii-Points i timmen tror jag att vara ute på nätet...
Det e ju skit om man måste betala Wii points i timmen...! Det borde bara kosta en gång, att man betalar en summa en gång!
Betalningsmetoden är ej bekräftad...
↗ till inläggetBetalningsmetoden är ej bekräftad...
Ok, men hoppas man inte måste betala Wii points i timmen...
Japp, det kan ju även vara som QuikSilver skrev, och månadsavgift. Jag tror inte att man betalar en gång och har det för alltid...
Men har man internet på datorn känns det onödigt att sitta o betala för att surfa på Wii ..
↗ till inläggetMen har man internet på datorn känns det onödigt att sitta o betala för att surfa på Wii ..
Inte för mig :P Eftersom att Wii är antagligen snabbare än min dator...
låter intressant!
↗ till inläggetMen har man internet på datorn känns det onödigt att sitta o betala för att surfa på Wii ..
Står det inte någonstans hur snabbt det går att surfa med Wii ?
det beror ju på vilken anslutnings hastighet datorn har, Wii använder ju Wi-Fi för att ansluta till routern, så det blir lika snabbt som med datorn
Priserna på Wii-spel är en krona =10 Wii-Ponits
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in