💬
Logga in
Fuska.se

Klant?

60 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Jag brukar klanta mig ganska ofta, kommer inte ihåg allt men en gång denna vecka tappade jag köttfärslimpan i såsen.. hehe.. i skolan.. nice.. Vad har ni gjort för klantigt?

Nivå 7 · Fuskare

Jag spillde kokhet choklad på låret för några dagar sen. Jag ville komma först till fönster platsen i mat salen en gång och slängde därför min bricka dit för att paxa platsen. Men en anna klasskamrat var också ute efter den så min bricka hamna i hans köttfärssås. En gång råkade jag slänga ett glas i "matrester" soptunnan.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

Hehe smart. Ni är ju värre.. men att tappa köttfärslimpan i såsen mitt framför mat tanterna.. hehe..

Jag brukar "råka" ta med mig tallriken ut från matsalen. :P

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5

Hehe den va bra.. som när en utav mina kompisar hade kvar förklädet från hemkunskapen och stod o väntade på bussen med den ;) hehe..

Haha....

Men jag glömmer oftast tv:n på när jag drar typ till innebandy eller fotbolls träningar/matcher.

Nivå 7 · Fuskare

Hehe den va bra.. som när en utav mina kompisar hade kvar förklädet från hemkunskapen och stod o väntade på bussen med den ;) hehe..

*gråter av skratt*
Nivå 4 · Lärling

mina kompisar brukar säga att jag klantig när jag halkar på isen med cykeln, visst det händer varje år men dom e så dumma att dom inte fattar att is e halt

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #9

Hehe.. stackars han.. en liten långhårig polare.. synd att jag sa till honom efter 5 minuters skrattande.. hehe.. och han fattade inte vad jag skrattade åt först..

Nivå 7 · Fuskare

Hehe.. stackars han.. en liten långhårig polare.. synd att jag sa till honom efter 5 minuters skrattande.. hehe.. och han fattade inte vad jag skrattade åt först..

Jag eller? hur visste du att jag var långhårig?
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #11
(Kassler @ 13/02-2004 19:04:01)

Jag eller? hur visste du att jag var långhårig?

Nej nej nej, min kompis är lång hårid :D
Nivå 12 · Mästerfuskare

Jag har inte gjort dåt speccilet i skolan iaf!

Nivå 7 · Fuskare

JAg är jävligt klumpig av mig

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #14

JAg är jävligt klumpig av mig

Du ska bara se mig då.. haha.. en kompis köpte en Twix till mej och kastade det och jag skulle ta emot det o tappade det i soptunnan.. haha.. klantigt eller hur.

Hehe! Säg åt han att räcka den till dig nästa gång.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #16

Hehe han vet nog det nu.

Nivå 6 · Fuskare

Jag har gort lita varje sprang ut på fotbolls plan och sa pass när 6:orna spelade jag fick bollen och sparka ut den från plan!

Nivå 6 · Fuskare

jag jagade min polare! Han sprang mot en dörr och jag sparkade på dörren samtidigt som han öppnade dörren så hela Glasrutan flög ur led. :lol: :lol:

Mina klasskamrater såg allt i live action!

Nivå 12 · Mästerfuskare

satt å hängde på en stol i skolan, skulle svara på en fråga. så här lät de:

- Det finns mest iiiiiiiiiiiiiihihiiiiiiiiii *BOM!!!*

behövs de säjas nått mer? stolen pajade lite...

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #20

Hehe klantigt. Som när min kompis och jag satte oss vid el-trummor och han kopplade i gång den till förstärkaren, så visste vi inte om vi fick igång den och jag bara smäller till mot en symbal och det är ju högsta volymen på.. snacka om att alla reagerar.. hehe.. sen hade vi skit skoj av det..

Sen en annan gång skulle min kompis sätta sig på samma ställe men då tog jag bort stollen o han bara duns ner i golvet.

Och en annan gång drog min kompis ner en tönt från stolen så han ramlar. Det var mitt i lektionen typ o tönten smäller min kompis rätt i huvudet. Finns fler komiska ögonblick hehe.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in