Hoppa till innehåll

Klant?


Ferrie
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag skulle göra en volt från två stora rund balar och ramlade fel med huvudet före rätt mot marken (stora grus bitar), men jag lyckades skydda mej från en hjärnskakning iaf...

Hehe en gång sydde en tjej en sy nål rätt genom tummen på sy lektionen.. hehe satt mittemot liksom..

Sen sprang jag in i en lina som var osynlig framför mig och slungades fram två meter.. sen låg jag någonstans vid grinden och undrade vad som hände. Det var skit nära att jag blev blind på vänsterögat.. Hade jag sprungit snabbare och vänt huvudet mer åt vänster så hade jag blivit blind..

Sen cyklade jag ner en gång från vårt hem (som ligger på en kulle), sen hann jag inte bromsa och krockade rätt i en stenmur framför huset och slungades en meter upp i luften och gjorde en volt.. med bara t-shirt och short.. rätt in i ett nässelsnår.. blev bränd över hela kroppen förutom ansiktet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe en gång skulle jag och en kompis leka vid scenen som ligger i vår gympasal. Vi hade precis haft gympa och tyckte det skulle bli roligt med att hoppa i mattorna där. Och när vi var där o lekte så kom det in nån där så vi gömde oss bakom några dukar. När vi kikade så såg vi att det var vår gympa lärare. Hon satte på någon CD skiva och började dansa eller nåt sånt töntigt.. usch fy f*n.. vi var där inne i minst en kvart.. sen pallade vi inte av o jag lottades ut att kuta ut först.. hehe.. Min kompis fick prata med läraren där inne för att han var för slö.. hehe..

 

Hänt så många klantiga saker men kan inte komma ihåg dem så bra... Jag är nog klantigast i hela världen.. hehe, höll på att bli överkörd av en bil en gång dessutom..

Redigerat av Ferrie
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sandkaka

:D heheh jag är känd som skolans tabbe. :P

På fotboll så typ missar jag öppet mål :o

På bandy så täcker jag vart ända skott som mitt lag skjuter.

På handboll så skjuter jag i ribban hela tiden.. :wacko:

Tur för er att ni inte går i min skola!!

[TABB VARNING]

Redigerat av katten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...