pollenallergi Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Han i Darkness e rätt cool :P ! Har typ ingen favvo sångare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Bruce Dickinson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Bruce Dickinson Är det Bruce som sjunger i Iron Maiden?Jag tycker att James Hetfield är grymt bra men han sjunger inte i Iron Maiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Tommy Olsson tycker jag är kinglig på sjunga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Ya all called for ya maggot! Corey Taylor i Slipknot äger. Den maggot jag är så? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.